miercuri, 14 octombrie 2009

toti...

toti suferim,toti avem probleme...mereu uitam sa fim oameni si sa ne aducem aminte ca sunt si altii pe langa noi care sufera si au probleme.fiecare refuleaza dupa propria placere in haznaua celuilalt,umpland-o la refuz.realizam ce-am pierdut abia cand e departe de noi.eu am evoluat.am trecut peste divort,incerc sa ma impac cu ideea ca mama e foarte bolnava si nu se stie cat o sa-mi mai fie alaturi,am lasat in urma fosti iubiti,foste iubiri,prieteni si amici,barbati si femei.altiinu fac asta.traiesc in permanenta in trecut,pentru ca le-a fost bine.si reediteaza ce-a fost si ce va sa nu mai vie.altii traiesc prea mult in viitor,planificand mult prea departe.altii traiesc in universuri paralele pentru ca bula lor e una de cacat,pentru ca asa o vad ei.eu traiesc in prezent.clipa,minutu',ora,ziua.de fapt,doar clipa,pentru ca se schimba tot de la o clipa la alta.imi traiesc si mananc cacatu' ca si cum ar fi gourmet-ul gourmet-urilor.il savurez si invat ce pot din el.acum am in spate un pullover care a fost facut din dragoste.poate nu pentru mine,dar in mod sigur din dragoste pentru omul care ma iubeste.si iubirea inconjoara tot.si cuprinde cu bratele ei lungi si cele mai indepartate drumuri.sunt multumita cu viata pe care o am.fiind nimic,pot fi absolut orice vreau.
dedic acest post in cinstea tuturor prezervativelor nefolosite!

2 comentarii:

  1. mai scrie si tu ceva. iar daca ai ajuns aici si inca nu stii ce ai mai putea scrie atunci arunca o privire: www.etajulsapte.blogspot.com
    al nostru site de lucrusoare hand-made. teik cher!

    RăspundețiȘtergere
  2. as mai scrie...da vezi tu,desi jobless nu am timp...de nimic...

    RăspundețiȘtergere