miercuri, 11 februarie 2009

muie si mie

din varii motive...
1.ca m-am ingrasat ca o vaca
2.ca m-am maritat
3.ca m-am ingrasat maritata fiind
4.ca cred in oameni mai mult decat orbeste
5.ca vad tot in aceeasi specie de rahat din care fac parte mult mai mult decat pot sau sunt
6.ca iert
7.ca nu dau muie cand trebuie
8.ca iau muie de la cine nu trebuie
9.ca primesc muile cu zambetu pe fata si inghit tot pana la ultima picatura si am grija sa nu ramana ceva pe afara
10.ca mereu ma uit inapoi
11.ca nu stiu sa scuip fix intre oki pe cei care merita cand merita

continui lista mai tarziu

5 comentarii:

  1. aici ai fost tare de tot ... lista cand o mai continui?

    RăspundețiȘtergere
  2. merci...pai nu prea mi-am mai luat :))sau cel putin n-am simtit...or fi si mui subtile:D

    RăspundețiȘtergere
  3. dar macar zi-mi ca ai invatat sa scuipi intre oki, ca ai reusit sa slabesti si ca ti-ai gasit o noua dragoste :P

    RăspundețiȘtergere
  4. am gasit o noua dragoste,am si slabit.n-am invatat sa scuip intre ochi dar am invatat sa parez muile...sau ma rog,sunt in proces de invatare:D
    orice noua dragoste ajunge veche...

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari si ma bucur pentru tine. Sper ca noua dragoste sa nu se invecheasca prea de repede, sa te mentii slabuta si sa auzim numai de bine.

    RăspundețiȘtergere