luni, 2 februarie 2009

So...

Troubled life...Troubled days...
Candva,demult...pe un taram de tot cacatu' traiam eu...eram proaspat absolventa de liceu cu planuri mari (vezi prima poza postata azi)...troubled mind eram si pe atunci.si mie,printesei din poveste,imi placeau oamenii.tot pe oameni ii uram,ca deh, eram troubled mind...dar aveam idealuri...stupide de altfel...i had the beauty and didnt cherish it ...nici macar nu stiam c-o am.ca nu-mi spusese nimeni.si-au trecut peste mine anii si oamenii.de obicei cu tavalugu'.credeam ca sinceritatea,an open mind si inocenta ma ajuta sa nu fiu muscata prea tare.asa calcata cu tavalugu' am fost prada lejera pentru caini.au rupt bucati din mine,mi-au sfartecat carnea.mi-au lasat urme de colti si bale .chiar daca se saturau.sa vina si altii sa ma termine.sa nu ramana nimanui nimic din mine.nici mama nu m-a mai gasit.odata...o vedeam printr-un gard si suspinam la ea...eram prizoniera a unui univers desantat creat de mine si de incapatarea mea.ii auzeam glasul dar eram muta.m-ascundeam dupa lemnul scorojit al inchisorii in loc sa-l rup si sa fug la ea.si-am murit iar cu ea in vazduhul negru al durerii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu